Ireneusz Trojan

#rozwój #silnestrony #wyzwania

O Ireneuszu

Już w piątej klasie szkoły podstawowej Pani od matematyki powiedziała, że do filozofa brakuje mu już tylko okularów. Okulary zaczął nosić w liceum, a filozofię ukończył kilka lat później. Przez 3 lata formował się w zakonie Jezuitów, gdzie zdążył zafascynować się duchowością Ignacjańską. Zawodowo, jak sam mówi, zajmuje się rozwiązywaniem problemów.

.

Ponadto wraz z żoną prowadzi parafialną poradnię rodzinną, gdzie już od paru lat mogli rozmawiać z ponad 300 parami o relacjach, wartościach i wspólnym życiu. Szczęśliwy mąż i ojciec dwójki nieco niesfornych dzieci. Przekonany, że szczęście nie rodzi się tylko z osiągania CELÓW, ale z bycia TU i TERAZ na WŁAŚCIWYM MIEJSCU we właściwym czasie w swoim życiu.

REALIZOWANE PROGRAMY

BOOKUJ

Warsztaty: Animator. Grupa. Zmiana.

Czas: (2 x 3/4 godz.)

Animator. Grupa. Zmiana.
I jak w tym wszystkim nie stracić głowy?! Szkolenie dla liderów/animatorów.

 

Typ pracy: warsztatowy
Liczba osób w grupie: max. 20 osób

 

Głównym celem dwudniowych warsztatów dla liderów/animatorów jest poznanie i przepracowanie trzech głównych filarów związanych z prowadzeniem grupy: animatora, grupy i rozwoju/zamiany. Poznamy wyzwania stojące przed animatorem i zadania, których wykonanie grupa będzie mogła od niego wymagać. Odpowiemy sobie także na odwieczne pytanie: czy jest jakiś wymagany zestaw cech, niezbędny aby być animatorem? Podczas warsztatów przepracujemy również cele grupy oraz fazy jej rozwoju, a także szanse i zagrożenia z nimi związane. Poznamy praktyczne wskazówki, na co lider powinien zwrócić baczniejszą uwagę podczas kolejnych zmian. Zapoznamy się z teorią ról grupowych i sprawdzimy, czy wszystkie z nich są potrzebne? Odkryjemy dynamikę zmiany i poznamy praktyczny przepis na dobre podejmowanie decyzji w grupie. Sprawdzimy jakie wskazówki zostawił dla nas, jako animatorów, św. Paweł w swoich listach oraz będziemy świetnie bawić się podczas wspólnych zadań.

BOOKUJ

Warsztaty: Nie masz na nic czasu?

Czas: 1,5 godz.

Nie masz na nic czasu? Naucz się planować!

 

Typ pracy: warsztatowy
Liczba osób w grupie: max. 20 osób

 

Jeśli Canban, kwadrat Eisenhowera i idea box to zagadnienia, które wykorzystujesz na co dzień w swoim życiu – to ten warsztat nie jest dla Ciebie. Jeśli jednak chcesz poznać sprawdzoną metodę porządkowania swoich zaangażowań, rozpoznawania, które z nich są rzeczywiście ważne, planowania ich i kończenia w odpowiednim czasie wtedy to spotkanie jest właśnie dla Ciebie. Wytropimy pożeracze czasu, odnajdziemy zadania naprawdę dla nas ważne, nauczymy się jak o nich pamiętać na co dzień oraz stworzymy swoje własne pudełko pomysłów. Do dzieła.

BOOKUJ

Warsztaty: Po co? Dlaczego?

Czas: 1,5 godz.

Po co? Dlaczego? Czyli odkrywamy swoje wartości!

 

Typ pracy: warsztatowy
Liczba osób w grupie: max. 20 osób

 

Każdy z nas ma swoje pragnienia, aspiracje, marzenia. Każdy z nas do czegoś dąży. Każdy z nas chce być szczęśliwy. A co jeśli powiem Ci, że ma to związek z wartościami, które wyznajemy oraz ich realizacją? Podczas tych warsztatów zastanowimy się czym są wartości, dlaczego są dla nas takie ważne oraz jak wpływają na nasze życie? Postaramy się odkryć część z nich i zastanowić się nad naszym własnym zestawem wartości. Porozmawiamy o różnych sposobach ich realizacji oraz o tym jak dzięki świadomości naszych wartości być bardziej szczęśliwymi ludźmi. Zapraszam.

BOOKUJ

Warsztaty: To co ja właściwie potrafię?

Czas: 1,5 godz.

To co ja właściwie potrafię? O moich mocnych stronach.

 

Typ pracy: warsztatowy
Liczba osób w grupie: max. 20 osób

 

Każdy z nas coś potrafi. Każdy z nas jest w czymś dobry. Każdy z nas ma kilka takich rzeczy. Podczas tych warsztatów przejdziemy drogę od naszych działań, przez umiejętności i obszary naturalnych kompetencji do silnych stron i sposobu na ich budowanie. Jeśli, więc, chcesz poznać to w czym jesteś naprawdę dobry, poszukać swojego naturalnego sposobu działania oraz nauczyć się jak bardziej skutecznie rozwijać swoje talenty to, to spotkanie jest właśnie dla Ciebie. Do zobaczenia.